سه‌شنبه، تیر ۱۶، ۱۳۹۴

هشدار پلیس جنایی و دادستانی برلین به زنان ایرانی



دویچه وله: در پی حمله وحشیانه به یک زن ایرانی در برلین، مقامات پلیس و دادستانی برلین با انتشار اطلاعیه ای درباره مظنون اصلی این جنایت هولناک هشدار دادند. پلیس با انتشار تصاویر شخص مظنون از مردم درخواست همکاری کرده است.

پلیس برلین با انتشار بیانیه ای در روز جمعه (۱۹ آبان/۹ نوامبر) اعلام کرد که «کمیسیون ویژه ۲ پلیس جنایی مسئول رسیدگی به جرایم قتل و دادستانی برلین امیدوارند از طریق انتشار دو عکس از شخص مظنون اطلاعاتی درباره محل اقامت او کسب نمایند. عامل مورد سوء ظن تابعیت هلندی دارد و اصلیت او ایرانی- عراقی است.» در اطلاعیه مشترک پلیس و دادستانی درباره شخص مظنون آمده است: «نام او امید رمدانی یا عبدالله رمضانی است او متولد ۳ سپتامبر سال ۱۹۶۷ در بغداد است.»
 
در این حمله "بنفشه" با ضربات چاقو از ناحیه سینه، صورت و اندام تناسلی به شدت مجروح شد. حادثه در محله‌ی "شونه‌برگ" برلین در آپارتمانی کوچک رخ داده است.

امید نخست دست و پا و دهان دختر ۱۰ ساله‌ی بنفشه را می‌بندد و او را در اتاقی حبس می‌کند. سپس به سراغ بنفشه می‌رود و وی را به یک صندلی بسته و با چاقو سینه‌ها و بینی وی را قطع می‌کند و سپس به اندام تناسلی وی با چاقو ضربه می‌زند.

بر اساس خبرهای رسیده امید رمدانی یک صفحه ی اینترنتی به نام "کمک برای زنان ایرانی" (Hilfe für iranische Frauen) را اداره می کرده است و این صفحه یکی از کانال های ارتباطی وی با زنان ایرانی بوده است.

کل گزارش دویچه وله را در اینجا بخوانید (همراه با دو عکس از قاتل)


نوامبر 2012
 .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر