یکشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۹۶

مایکروهارد یا مایکروسافت؟!


ریدم به این ویندوز 10 که شدیدا ریده تو هر چیPrivacy. این دیگه اسمش مایکروهارده، نه مایکروسافت! (...) (- - -) (...) (- - -) (...) ( و هزاران فحش دیگه!) بعد از هفت ماه که یک کامپیوتر جدید خریده بودم و ویندوز 10 روش بود، تازه متوجه شدم که برنامه اسکایپ هم روی کامپیوترم از اول نصب شده بوده و در تمام این هفت ماه بنده در اسکایپ بطور اتوماتیک آنلاین هم بودم بدون اینکه خودم بدونم. امروز ویندوزه خودش رو آپدیت کرد و یک برنامه ایمیل هم بدون اجازه سوار کرده که دائما بازه و هیچ جور نمیشه ازش "ساین آوت" کرد یا براش پسوورد گذاشت. از همه جالبتر اینجاست که 90% برنامه های اضافی که ویندوز رو کامپیوتر انداخته بوده (مثل اسکایپ و برنامه های ایمیل و عکس و ویدئو و غیره)، اصلا در بخش "سیستم" نشان داده نمیشوند که بشه پاکشون کرد. الان از عصبانیت میخواستم بزنم کامپیوترم رو بشکونم، ولی بعد به فکرم رسید که در بخش "فیدبک" کامپیوتر چند تا فحش بهشون حواله کنم تا اینطوری حداقل دسترسی ام به ان ترنت رو نجات بدم. فعلا که نخونده ازم تشکر کردن و گفتن تا میتونی بهمون "فیدبک" بکن!

.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر