چهارشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۸

"هفت – جین" ی بجای هفت سین


"هفت – جین" ی بجای هفت سین

بخشی از دستورالعملی از وزارت فرهنگ و ارشاد:
"به برادران گرامی توصیه ی اکید می شود که برای مقابله با فرهنگ اهریمنیِ خوابیده پشت هفت سین و برای مقابله با کله-پاچه های پوکی که قصد دارند بجای هفت سین، "هفت شین" برپا بنمایند،
از این پس هفت سین، و احیانا "هفت شین" منافقین را با "هفت جین" جایگزین بنمایند، و در این راه از هیچگونه خشونتِ شرعی خودداری ننمایند. (سپاس!) ... (خواهش می شود، قابلی نداشت!)

و اما سوال بسیار شرعی مهمی که شما دارید (مرسی!) ... (خواهش می شود! ما می دانیم که شما دارید!) ... (مرسی!) ... (!!!):
و اما در "هفت جین" ایرانی-اسلامی چه چیزهایی باید گذاشت، و شکل آن باید به چه شکل باشد؟!

– "هفت جین" شما باید حتما روی سفره قرار بگیرد. حالا اینکه سفره تان حتما روی نوعی میز باشد (حتی نوع مقواییِ آن) و یا اینکه روی زمین، اصلا و ابدا مهم نیست! (مرسی!) ... (!!!).

– اشیا، حیوانات، گیاهان، خوراکی ها و سایر چیزهایی که باید در "هفت جین" شما قرار داده شود:

لطفا لطف بنمایید (مرسی! ... !!!) و دقت اکید بفرمایید که برای جلوگیری از اصراف در پول، و برای کاهش صدمات و ضربات شدید به محیط زیست و طبیعت است که علمای ما دستور فرموده اند که چنین چیزهایی (رجوع شود به پایین) در "هفت جین" شما قرار بگیرد:
1- یک عدد جاروی دسته-بلند بجای سبزه.
2- عکس جغد بجای ماهی قرمز.
3- عکس خربزه یا خود خربزه (بسته به وضع و وضعیت مالی شما) به عنوان سمبل الفبای پارسی (یا فارسی. هر طور مایلید.)، و به عنوان سمبل جربزه ی اسلامی، و به عنوان اینکه کار هر الاغی نیست آموختن فارسی (یا پارسی. هر طور مایلید.)، مخصوصا الاغهای اجنبی!
4- عکس از الاغی در حال جفتک-پرانی و یا آماده برای جفتک-پرانی (یعنی درست لحظاتی قبل از آن)، به عنوان سمبل مقاومت باستانی ایرانی-اسلامی. همچنین علمای ما توصیه نموده اند که به شباهت های الاغ و گوسفند نیز کاملا دقت اکید فرموده شود، مخصوصا در مسائل جفت-گیری. که البته به این نوع موضوعات شیرین شرعی (یعنی غیرشرعی، ببخشید!) فقط در مدارس اشاره خواهد شد، و آن هم فقط توسط متخصصین حوزه ی علمیه قم. و سایر افراد اکیدا از این موضوع معاف می باشند! (مرسی! ... !!!).
5-  چند اسکناسِ پاره شده به عنوان سمبل "جر زدن" یا "جر دادن"، که هر دو در بسیاری موارد کاملا غیرشرعی، و در بسیاری موارد کاملا شرعی می باشد.
6- تصویری از امام علی به عنوان سمبل جمیلیتِ معنویِ روحانیت. 
(صلوات ... – احسنت! ... بنگ –  –  – [با ارتعاش خوانده شود لطفا. مجددا:] بنگ  –  –  – ال ... دنگ! – ... ونگ ... – !!!)
7- عکس سایه ی فردی در حال فرار، به عنوان سمبل "جیم شدن" یا "جیم کردن" اسلامی-ایرانی، و به عنوان سمبل جهاد اسلامی-ایرانی. 

و اما سوال بسیار بسیار فراوان شرعیِ مهمی که شما دارید (صلوات ... خفه ک.ک.های م.ج. ... ! ... !!!):
و اما دکوراسیون (یا تزئین) سفره ی "هفت جین" شما باید به چه شکل باشد؟
طبق توصیه ی اکید و نهایی علمای ما (و شما!) ... (م.ج. ... !!!) شکل سفره ی "هفت جین" شما باید حتما و اکیدا به شکل مخفف نام مبارکه ی "جمهوری اسلامی"، یعنی ج.ا. باشد. 
(افرادی که بطور اکید و غیرقابل درمان بر هویت ایرانی خود نیز تاکید دارند، می توانند جهت عقده گشایی یک نقطه هم زیر الفِ ج.ا. بگذارند که به عنوان علامت تشدید تعبیر خواهد شد و یعنی دو الف بعد از ج. آمده: ج.!. – مخفف "جمهوری اسلامی ایران".)

و اما به قرار گرفتن چیزهایی که باید در "هفت جین" قرار بگیرد، باید دقت فراوان شرعی بشود:
1- الف ج.!. (یا ج.ا.) که کاملا مشهود است که دسته ی جارویی دسته-بلند می باشد. نقطه ی زیر الف ج.!. که کاملا مشخص است که پایین جارو (یعنی خود جارو بدون دسته اش) می باشد. 
2- نقطه ی بین جیم و الف، نقطه ی بعد از الف، و نقطه ی خود جیم حتما باید با گل تازه باشد. دقت بفرمایید: گل تازه، نه گل پلاستیکی، یا کاغذی، یا خشکیده، یا پژمرده! لطفا به این عکس توجه فرمایید:


3- برای جلوگیری از اصابت عکسهای الاغ، جغد، خربزه، امام علی و امثالهم و سایر اشیا سفره ی "هفت جین" با یکدیگر، خواهشمندیم از دستورات علمای مسجد محله ی خود پیروی کنید، زیرا علما، حتی علمای حوزه ی علمیه قم، در این زمینه نظرات، و حتی فتواهای مختلف و حتی متفاوت دارند.
(فراموش نفرمایید که همه اجزای "هفت جین" به غیر از جاروی دسته-بلند و سه نقطه ی ذکر شده، باید روی شکل "ح" قرار بگیرند [زیرا که نقطه ج با گل اشغال شده است]). 
.
.
.
با سپاس فراوان از شما و دقت شما. لطفا لطف بنمایید و تبریکات عید سعید باستانی نوروزی ما را همین الان بپذیرید، زیرا که شاید چند ماه دیگر وقت برای چنین اقدامی نداشته باشیم.
السلام و علیکم و رحمة الله و برکاته!

(اکتبر 2019)
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر