جمعه، بهمن ۰۱، ۱۴۰۰

کیری که ابراهیم رئیسی به خود زد!

 


بنا به گزارش رسانه های دولتی و عکسهایی که دیروز منتشر کرده اند، رییس جمهور کنونی ایران، ابراهیم رئیسی، در سفری دیپلماتیک که به مسکو داشته، پس از کوفت کردن چندین عدد (یا چندین کیلو؟!) خرما و باقلوا (در عکسها می بینید که برای ایشان و همراهانش روی میز مذاکره گذاشته اند) در کاخ کرملین بدون کفش، ولی جوراب به پا، به نماز ایستاد. 

هر چند طلاهای آویزان از همه جای آن اتاق مربوطه در کاخ کرملین کمی یادآور برخی امامزاده ها و حرم های مقدس اسلامی می باشد، ولی آن صحنه ی شنیع و تهوع-آور باعث شد که بینندگان نه فقط در شعور سران جمهوری اسلامی ایران هر چه بیشتر شک کنند، بلکه حتی در مسلمان بودن آنان. با اینکه سطح اطلاعات دینی بنده از حفظ کردن چند خط متن نماز در دوران مدرسه ابتدایی در ایران فراتر نمی رود، ولی مطمئنم که از نظر شرعی کار درستی نیست که یک مسلمان در یک مرکز صدور کفر به نماز بایستد، مخصوصا با توجه به اینکه از نظر شرعی برای بجا آوردن نماز هیچ عجله ای در کار نیست و میتوان دیرتر آن را بجا آورد. 

حتی هر احمقی می بیند و می فهمد که در این مورد نه توطئه صهیونیسم در کار بوده، نه آمریکا، نه روسیه، و فقط اشتیاق به خودنمایی و عقده ی حقارت این رئیس جمهور جهادی بوده که باعث چنین دلقک-بازی یی در آن کاخ پُر زرق و برق شده. 


پنجشنبه، 20 ژانویه 2022 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر