پنجشنبه، تیر ۲۳، ۱۴۰۱

ایمیلی از طرف یک مرد کونی


"چرا کون دادن مردها هنوز در همه کشورها موضوعی تابو میباشد؟!" 

ایمیل یک خواننده به اینجانب جهت انتشار در وبلاگ اینجانب. متن ایمیل: 

خانم محترم [جنده!]. خواهشمندم سوالی را که بدینوسیله برای شما ارسال میکنم جهت انتشار در صفحه ی وزین [آشغال] خود منتشر کنید! و اما سوال بنده: چرا کون دادن مردها هنوز در همه کشورها موضوعی تابو میباشد؟! چرا فکر میکنند با ابراز حشریت نسبت به جنس مخالف بی-مغز میتوانند خارش کون خود را فرو نشانند؟! و اما سوال مهمتر: آیا هر کونی کون است؟!  این سوال را خواهشمندم حتی پزشکان متخصص فیزیولوژی پاسخ دهند تا سیه-رو شود هر که کونش میخارد و از ترس خودش را به کس های بی-مغز و بوگندو چسبانده است! آری، من خودم یک مرد کونی هستم و کونم هم نمیخارد، چون هر روز با افتخار و شأن انسانی خارش کونم را فرو مینشانم. خواهشمندم مخاطبین به سوال من جواب دهند و بحث را از طریق گیر دادن به کون من به انحراف نکشانند. با احترام و سپاس فراوان از همه. [کس کش روانی!] 


(12 جولای 2022) 

تاریخ انتشار در این وبلاگ: 14 جولای 2022 

۱ نظر:

  1. بیخیال دوست عزیز هر کار دوست داری بکن . فقط کاندوم فراموش نشه

    پاسخحذف