دوشنبه، اردیبهشت ۲۷، ۱۴۰۰

ویدئو – تظاهرات فلسطینیان علیه اسراییل در کلن (آلمان)

 گزارشی ویدئویی از تظاهرات فلسطینیان علیه اسراییل در شهر کلن (آلمان) که روز شنبه، 15 می 2021، در میدان "هوی‌مارکت" برگزار شد:

https://www.youtube.com/watch?v=B7qyrbnP-pc


متاسفانه، از تصاویر این ویدئو مشخص است، که
-  نسل های جوان فلسطینیان مهاجر نیز به شدت آلوده ی اسلامگرایی شده اند،
-  در رفتار خویش هنوز بسیار وحشی و عقب مانده باقی مانده اند،
-  و چندان تاثیری از جامعه ی میزبان نپذیرفته اند.

اکثریت مطلق مسلمانانی که در تظاهراتهای طرفداری از فلسطین شرکت می کنند، طرفدار نابودی کامل اسراییل و کشتار یهودیان هستند و در شعارهایشان به وضوح چنین چیزهایی را بیان میکنند. در بسیاری از این تظاهراتها در آلمان، که خودم هم به شخصه از نزدیک شاهد یکی شان بودم، شعار میدهند: "یهودیان را دوباره به اتاقهای گاز بفرسیتد!" 

در اخبار کانال یک تلویزیون آلمان جمعه شب فیلمی کوتاه از تظاهراتی از اینها در آلمان پخش شد که شعار میدادند: "یهودیان کثیف!"، و بسیار تعجب کردم که گوینده نیز اصرار داشت این شعار را خودش تکرار کند، با اینکه کاملا واضح بود تظاهرکنندگان چه شعاری دارند میدهند و نیازی به تکرار آن نبود!

در گزارش ویدئویی بالا، در چند جا، از جمله از دقیقه ی دو به بعد به آلمانی شعار می دهند: "آلمان، ما اینجا هستیم، اسراییل را بمباران کن!" شعار به آلمانی:
Deutschland, wir sind hier! Israel bombardieren!

اینها فکر میکنند در آلمان هنوز نازیها در قدرت اند و قصد (ادامه ی) کشتار یهودیان را دارند! برای نمونه با این شعار دارند میگویند آلمان، نترس و یهودیان را کشتار کن، ما و بقیه دنیا حامی تو هستیم! اینها فقط از نظر فرهنگی 76 سال گذشته را در خواب به سر نبرده اند، بلکه از نظر سیاسی نیز.


دوشنبه، 17 می 2021


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر