چهارشنبه، شهریور ۳۱، ۱۴۰۰

فیدبک آلمانی!

از یک فروشگاه زنجیره ای آلمانی خرید آنلاین کرده بودم و خودشان درِ خانه می آوردند. در کشورهای سرمایه داری پیشرفته معمولا همه ی شرکتها بطور دائمی در رابطه با محصولات و خدماتشان از مشتریان نظرخواهی میکنند، با این هدف که کیفیت (و حتی کمیت) کارشان را ارتقا دهند و بتوانند یا بیشتر پول در بیاورند یا حداقل در رقابت با سایرین ورشکست نشوند. 

این فروشگاه آلمانی نیز، که یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در آلمان است، امروز برایم ایمیلی جهت نظرخواهی فرستاده با این متن:

"راستش را بگو! اولین تجربه ی خریدت از ما چطور بود؟"

یکی نیست بگه، آخه اگه میدونی همه چیزتون خیلی خوب بوده، دیگه چرا از من می پرسی؟!

الله اعلم!

---

متن سوال، که بسیار درشت و رنگی هم نوشته شده بود، به آلمانی: 

Sei ehrlich! Wie war dein 1. Einkauf bei uns?

(22 سپتامبر 2021) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر