دوشنبه، خرداد ۲۲، ۱۴۰۲

آرشيو چه ميباشد؟


آرشيو چيزى ست كه هر كه نداند چيست، مدارك دانشگاهى اش سريعا باطل ميشود و شخص خودش به ناگهان تبديل به يك ديپلمه ميشود. 

توجه داشته باشيد كه هر وبسايت، آرشيو انواع مطالب نوشتارى، صوتى و ويدئويى در دسترس همگان دارد. بنابراين سعى كنيد حداقل حرفهاى خودتان را بهتر بفهميد. همچنين فكر نكنيد كه اگر از شدت كس-شرگويى يا چرت-گويى خودتان ديگر حرفهاى خودتان را نمى فهميد، ديگران هم نمى فهمند. 

براى افرادى كه ربط آرشيو به مدرك دانشگاهى را نفهميدند: هر فردى كه در كشورهاى غربى به دانشگاه رفته است، دستكم از كتابخانه دانشگاه استفاده كرده است. خود كتابخانه، نوعى آرشيو ميباشد كه در آن كتابهاى افراد معروف، نشريات و غيره براى استفاده دانشجويان و اساتيد و محققين نگهدارى ميشود. بنابراين افرادى كه در كشورهاى غربى زندگى ميكنند و با وقاحت تمام در رسانه هاى عمومى به حجم چرت و پرتهاى تخصصى خود به عنوان متخصص دانشگاهى مى افزايند، ولى آرشيو عمومى (پابليك) مطالب خودشان را هم فراموش ميكنند، با این كار در عمل صلاحيت خود را از دست ميدهند و در صورت شكايت از آنان به جرم پخش خزعبلات بجاى اطلاعات علمى بعنوان متخصص، مدرك شان باطل ميشود. 

خواهشمندم در مورد اين نوشته به پخش شايعات و خزعبلات نپردازيد و نگاهى بيندازيد به نوشته ها و گفتگوهاى خودتان (يا ديگران. هر طور مايليد.) در وبسايتهايى كه منتشرشان كرده اند و در آرشيو خود قرار داده اند. 


04  ژوئن 2023 

تاریخ انتشار در این وبلاگ: 12 ژوئن 2023 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر