یکشنبه، مرداد ۲۴، ۱۴۰۰

بار دیگر دوستی در فیسبوک مرا بلاک کرد (1)

متاسفم که آقای عباس سماکار بخاطر یک کامنت که دیروز در صفحه ایشان گذاشتم، مرا نه تنها از "دوستان فیسبوکی" خود حذف کرده، بلکه کاملا بلاک کرده است. این اولین بار نیست که توسط دوستان و آشنایان سابق بخاطر اظهار نظراتم بلاک میشوم. 

تا بحال در برابر این موارد کاملا سکوت میکردم، ولی امروز تصمیم گرفتم از این پس چنین مواردی را به عنوان سند عدم تحمل مخالفین، دگماتیسم و رفتار غیردمکراتیک اپوزیسیون ایرانی منتشر کنم، مسلما با تشریح کامل هر مورد. خوشبختانه سایر موارد را هم که درباره شان سکوت کرده بودم، هنوز به یاد دارم.

و اما درباره این مورد آخر:

آقای عباس سماکار عکسی از چند دختربچه افغان با حجاب و لباس های محلی در صفحه فیسبوک خود گذاشته بود با تیتر "سرنوشت این کوچولوها در برابر هیولاهای طالبان چه خواهد شد؟" و زیر عکس نوشته بود رسانه های غربی و مردم کشورهای غربی و اپوزیسیون کشورهای غربی همه در برابر جنایاتی که در افغانستان در حال وقوع است سکوت کرده اند و بی تفاوت از کنار آن میگذرند.

در جواب به نوشته ی ایشان این کامنت را زیر مطلب او نوشتم:

"معمولا حتی عکس هایی از این دست را از طریق رسانه های غربی بدست می آوریم. البته شاید شما از طریق رسانه های چین و روسیه و کوبا یا رسانه های کشورهای آفریقایی یا برزیل و آرژانتین و شیلی بدست آورده باشید."

این کامنت باعث شد آقای سماکار مرا بلاک کند.

یکشنبه، 15 اگوست 2021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر