شنبه، آبان ۲۸، ۱۴۰۱

حمله ى خطرناك فیزیكی در خیابان در آلمان به شخص خودم


روز چهارشنبه، پنجم ماه اكتبر، یعنى حدود یك ماه پیش، در شهر كلن در خیابان توسط چند جوان ورزشكار ایرانی مونث و مذكر ناگهان مورد حمله قرار گرفتم. یك خانم جوان ورزشكار ایرانی تی-شرت من را از وسط، از یقه تا پایین جر داد و سپس بدون آنكه متوجه باشم چگونه، تی شرت جر داده شده را دور گردنم سفت پیچانده بودند، احتمالا برای اینكه با آن مرا خفه كنند. خوشبختانه توانستم فرار كنم. پلیس و آمبولانس آمدند و جداگانه در همان خیابان محل وقوع حمله از من هم بازجویی كردند. ولی هنوز بعد از یك ماه پلیس نه از طریق نامه، و نه از طریق حضوری یا تلفنی، یعنی از هیچ طریقی، با من هیچگونه تماسی نگرفته است. برای همین مجبور شدم دیروز شكایتی از طریق آنلاین به پلیس جنایی آلمان ارائه دهم. اگر افرادی شاهد آن واقعه نامبرده بوده اند و مایلند اطلاعات و چیزهایی را كه دیده اند به پلیس اطلاع دهند، میتوانند با پلیس تماس بگیرند. 

جمعه چهارم نوامبر 2022، آلمان، شهر كلن، آزاده سپهری. 


(تاریخ انتشار در این وبلاگ: 19 نوامبر 2022) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر