شنبه، مهر ۲۲، ۱۴۰۲

تصویری از زنان و مردان در کشورهای غربی در سال 2023


زنان: من هیچ نمیدانم. من هنوز تصمیم نگرفته ام. تو که‌ میباشی؟ اینها که میباشند؟ این شوهر من است؟! این فرزند من است؟! فکر نکنم. در چند ماه اول اینها کاملآ با امروز فرق داشتند. من اینها را به یاد نمیاورم. اینجا کجا میباشد؟ امروز چندشنبه است؟ امسال چه عددی میباشد؟ این خیابان به کجا میرسد؟ مغز چیست؟!  نمیدانم. هنوز تصمیم نگرفته ام. 


مردان: کیر من کجا میباشد؟! چقدر همه مردم در هر کجای شهر و از هر رنگ و نژاد برایم آشنا به نظر میرسند. آه... نکند شبها که در خواب هستم، زنم و بقیه فک و فامیلم اسپرمهایم را از آنجایم بیرون میکشند و بعد به لابراتوریهای بچه-سازی میفروشند؟ آیا اینها همه فرزندان من میباشند؟ آیا چون من از نژاد و قبیله برتر هستم چنین شانسی نصیبم شده است و بعنوان بهترین اسپرم تاریخ بشریت برگزیده شده ام؟! آه ... 



(پنجشنبه، 14 سپتامبر 2023) 

تاریخ انتشار در این وبلاگ: 14 اکتبر 2023 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر