دوشنبه، شهریور ۱۲، ۱۴۰۳

شکایت سازمانهای دفاع از حقوق حیوانات از چپ ایرانی


این مطلب می توانست طنز باشد، ولی نیست! این تیتر می توانست واقعی باشد، ولی نیست! این ماجرا می توانست غم-انگیز نباشد، ولی هست! 


مرتیکه ی احمق بعد از چهل سال زندگی در اروپای غربی رفته تو صفحه ی فیسبوکش عکس وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن رو در کنار نتانیاهو گذاشته و بالاش به انگلیسی (که خوب همه بفهمن!) نوشته: "مرگ بر امپریالیسم! مرگ بر سگهای امپریالیسم!" بعد از چهل سال فعالیت سیاسی در غرب و حداقل سی سال عرعر علیه جمهوری اسلامی و در دفاع از حقوق زنان و کودکان و مردان، هنوز میخواد بگه نمیدونه شعار "مرگ بر" چیه. هنوز میخواد بگه ماها همه احمقیم و حتی فارسی هم بلد نیستیم، و یا همه آلزایمر داریم و هر روز دوباره اخبار ایران و لبنان و فلسطین یادمان میره و فکر میکنیم شعار "مرگ بر" یک شعر است و نه به معنای تایید حکم قتل و تهدید به قتل. 

اوج بیشعوری یارو - تازه آقا در رده رهبری یک سازمان سیاسی ایرانی هم هست - در اینه که بعد از این همه سال زندگی در غرب به عنوان یک پناهنده و سپس شهروند و برخورداری از هر گونه امکانات، هنوز نفهمیده که نه فقط انسان، حقوق بشر، قانونیت و مدنیت در غرب جایگاه بسیار بالایی دارند و عبور از این خط قرمز جرم بزرگی محسوب میشه، بلکه احمق هنوز نفهمیده که حیوانات هم در غرب حقوق دارند و حتی اذیت و آزارشان جرم محسوب میشه چه برسه به کشتن شان. اومده پُز زبان انگلیسی و مثلاً روشنفکری و کلاس بالا بودن ش رو بده، بعد سگ رو که محبوب ترین حیوان غربی هاست از دید اسلام نجس و کثافت دونسته و کشتنش رو حلال، مثل همان بلینکن و نتانیاهو. همه اینها رو هم به انگلیسی، در فیسبوک... 

خیلی دوست داری چگوارا بشی، خب برو غزه و لبنان، چرا تو مغز بچه ها و نوه های خودت و دور و بریهات گه-پراکنی میکنی و تروریست-پروری؟! مرتیکه ی احمق روانی! 


31 اگوست 2024

(تاریخ انتشار در این وبلاگ: 02 سپتامبر 2024) 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر