دوشنبه، شهریور ۱۲، ۱۴۰۳

چند پاسخ صادقانه به سوالات و تهدیدهای احمقانه شما


چند پاسخ صادقانه به سوالات و تهدیدهای احمقانه شما: 

آیا من یک ایرانی هستم؟ آیا باید ایرانی باشم؟ آیا باید فرهنگ ایرانی را ستایش کنم؟ اگر بگویم فرهنگ اروپای غربی بر سایر فرهنگ ها برتری دارد، آیا در اروپای غربی حکم اعدام دریافت خواهم کرد؟ آیا باید بترسم که بگویم مسیحیت بر سایر ادیان برتری دارد، فقط به این دلیل که بی-دین هستم؟ آیا به دلیل اینکه ایرانی نیستم و هیچ چیز مثبتی در مورد «فرهنگ ایرانی» نمی بینم، اجازه ندارم علناً به زبان فارسی بنویسم و صحبت کنم؟ آیا باید به ژاپن فرستاده شوم و در آنجا کتاب جنگ تمدن های هانتینگتون را بخوانم؟ یا می‌خواهید بیشتر تلاش کنید تا مرا توسط ف.ش.س.ت.های ایالات متحده بکشید؟ (...هاهاها...، واقعا خنده دار نیست...) وَ غیره... 


مدت ویدئو: هفت دقیقه و نیم - به فارسی - در یوتیوب چنل خودم: 

https://www.youtube.com/watch?v=V4jCQaaq0fg


آزاده سپهری، شنبه 31 اگوست 2024  

(تاریخ انتشار در این وبلاگ: 02 سپتامبر 2024) 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر