یکشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۹۴

کیر ویلیام



کسانی که سایت یا وبلاگ دارند، می توانند از سرویس آمارگیری شرکت های گوناگون به طور رایگان استفاده کنند و از این طریق در رابطه با تعداد بازدیدکنندگان و کشور سکونت شان، سایت هایی که به آنان لینک داده اند، آمار مطالبی که خوانندگان آن را کلیک کرده اند و خیلی موارد دیگر اطلاعات کسب کنند. بسیاری از شرکت ها آدرس "آی پی" بازدیدکنندگان را هم در اختیار صاحب سایت یا وبلاگ قرار می دهند.

یکی از اطلاعات جالبی که می توان از طریق سرویس های آمارگیری به دست آورد، این است که بازدیدکنندگان چه کلمه ای را به گوگل برای جستجو داده و سپس از طریق آن وارد سایت شما شده اند.

این کشف جدیدی نیست که بسیاری از کاربران اینترنتی بیش از هر چیز به پورنوگرافی علاقه نشان می دهند و بخش بزرگی از جستجوهایی که در گوگل می شود، مربوط به عکس ها و فیلم های سکسی و پورنو است. بخش قابل توجهی از کاربرانی که از طریق گوگل وارد این وبلاگ می شوند نیز به دنبال فیلم های پورنو و عکس های سکسی بوده اند و از شانس بدشان سر از اینجا درآورده اند!

من تقریبا هر روز آمار این وبلاگ را چک می کنم. با اینکه سالها وبلاگ و سایت داشته ام و از طریق سیستم آمارگیری با پدیده ی جستجوهای سکسی در گوگل آشنا هستم، ولی باز هم خیلی وقتها از اینکه عده ای از کاربران به چه چیزهایی فکر می کنند و علاقه نشان می دهند، متعجب می شوم. این سیستم آمارگیری یک خوبی که دارد، این است که شما را با یکسری واقعیات روبرو می کند که شاید هیچوقت از آن باخبر نمی شدید، از جمله همین که بخشی از مردم دنبال چه چیزهایی هستند.

یکسری از عجیب ترین (البته عجیب از نظر من) کلماتی را که برخی از بازدیدکنندگان این وبلاگ برای جستجو به گوگل داده و بعد از طریق آن وارد این وبلاگ شده بودند، اینجا می گذارم، شاید برای شما هم "جالب" باشد:

آماده سازی کون (آماده سازی برای چی؟ برای نبرد کون به کون؟!)

تفکر سکسی دختر بعد از دیدن کیر (مچ طرف رو بگیرن، حتما میگه دارم کار تحقیقی در زمینه سکسولوژی می کنم!)

دادن خانم بور از کون (حالا معلوم نیست برای چی "خانمه" حتما باید بور باشه!)

عکس کس پنجاه ساله ها (حالا چهل ساله یا شصت ساله نمیشد؟ حتما باید پنجاه ساله باشه؟!)

کون دادن به خر (این یکی حتما از اونهایی ست که به خودشون هم رحم نمی کنند!)

کیر ویلیام (منظورش پرنس بریتانیاست. حتما فکر کرده کیر سلطنتی هم جلوه ی دیگه ای داره!)

وبلاگ کیر (کیر رو به مقام نویسندگی هم رسوندن!)

کس ایرانی (کس ایرانی چه فرقی با مثلا کس افغانی یا الجزایری داره؟)

کس تهرانی (این یکی از قبلی هم دقت بیشتری به خرج داده! حتما یه جزییاتی داره که ما نمی دونیم!)

برنامه افزایش کیر با دست (این که دیگه احتیاجی به برنامه نداره!)

کُسی برای سکس (بر وزن "مردی برای تمام فصول". طرف حتما اهل هنر بوده!)

فروش زن مصنوعی (بعضی ها همون زن مصنوعی گیرشون بیاد، بهتره. بقیه از دستشون در امان می مونن!)

جوک تخمی (اگه تخمیه، دیگه چرا دنبالش هستی؟!)


آوریل 2010

.

۲ نظر:

  1. درود بر شما،
    جوک تخمی یک واژه بی ادبانه یا سکسی نیست. برخلاف برداشت بیشتر مردم واژه ی تخمی هیچ ربطی به بیضه یا تخم مردان ندارد. این واژه از کشاورزی به فرهنگ گفتاری مردم راه پیدا کرده ولی از آنجایی که مردم عادت به پرسیدن ندارند با برداشت نادرستی آن را به کار می برند. واژه ی تخمی به فرآورده های کشاورزی مانند کدو یا خیار یا میوه هایی گفته می شود که چندان خوشمزه نیستند ولی بذر و دانه های درشتی دارند و تنها برای بدست آوردن تخم گیاه کاشته می شوند. هنوز که هنوز است بسیاری از مردم ایران خیارهایی که قلمی نیستند و برخی به آن خیار سالادی می گویند را خیار تخمی می گویند که دانه های درشتی دارند.
    این واژه در میان کشاورزان و فروشندگان میوه، معنای نامرغوب و ارزان قیمت گرفته است و چیزهایی مانند "جوک تخمی" نیز به معنای جوک های سطح پایین و بی ارزش است ولی اگر از هزاران ایرانی معنای آن را بپرسید آن را بی ادبانه می دانند و چیزی دیگری درباره آن می اندیشند.

    پاینده باشید

    پاسخحذف
  2. @shenakht
    با سپاس از نظر شما. اینکه "تخمی" به معنای بنجل یا بی ارزش بکار میرود را اکثر ایرانیان میدانند و همینگونه هم استفاده میکنند. من تا بحال نشنیده ام یا نخوانده ام که کسی از کلمه ی "تخمی" به عنوان واژه ای سکسی یا جنسی استفاده کند. من هم وقتی نوشته ام "اگه تخمیه، پس چرا دنبالش هستی؟" دقیقا همان منظور را داشتم که اگر جوک "خوبی" نیست، پس به چه درد میخورد.
    البته باید این را هم اضافه کنم که من در این مطلب بخاطر اینکه جنبه ی طنز و شوخی دارد، در برخی موارد به روی خودم نیاورده ام که جستجوکننده به دنبال چه بوده و کلمات تک تکی را که جستجوگر یکجا به جستجوگر داده، به هم ربط داده ام. وگرنه به احتمال زیاد در همین مورد "جوک تخمی" جستجوگر به دنبال جوک مشخصی بوده که در آن کلمه ی "تخمی" بکار رفته بوده. وگرنه کاملا واضح است که هیچکس بدنبال "جوکی تخمی" نیست.

    پاسخحذف