دوشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۹۴

بحث من و یک آخوند درباره سکس



این مجادله نوشتاری در سال 2001 در تالار گفتگوی "ایران کلیک" در اینترنت انجام گرفته. وقتی وارد شدم، بحث سر آزادی در غرب بود:

یک برادر حوزوی: به عقیده بنده آزادی جنسی، و آزادی نفس همانطور که در کشورهای آزاد از این لحاظ می بینیم کاملا مغایر با منافع یک جامعه است و بهمین دلیل هم اسلام که اساس را بر سلامت جامعه بنا نهاده است با بی بند و باری و ولنگاری ناشی از این آزادی مخالف است که مضرات آن را به عینه در آن کشورها شاهد هستیم. اما اسلام در حد نیاز نیز ... بر طبق منافع جامعه قوانین بسیار پرمحتوایی را داراست، همچون ازدواج موقت ... که با روشی اینچنینی هم منافع اشخاص تضمین خواهد شد و ... هم منافع جامعه. این از آزادی فردی...

   

خودم: در جوامعی که سد و مانعی در برابر پیشرفتهای فرهنگی و اجتماعی ایجاد نشده انسانها در زمینه های بیشتری از آزادی برخوردارند، مثل آزادی در روابط جنسی. این آزادیها برای کسانی که با دیدگاه سنتی-مذهبی پرورش یافته اند، خیلی مواقع قابل فهم نیست.
میل جنسی در بشر یک غریزه است. هر آدمی میل جنسی داره و اینو در انسان نمیشه کشت. هر چی روابط جنسی رو در جامعه بیشتر منع کنند، روابط جنسی پنهانی تر میشه (اینو برادران حوزوی بهتر از ما میدونن!)
رابطه جنسی تا وقتی که
1) دوطرفه باشه، یعنی با خواست هر دو طرف (یا هر چند طرف) صورت بگیره و  
2) بین یه آدم بزرگ و یه بچه نباشه
نه تنها هیچ اشکالی نداره، بلکه خیلی هم برای سلامت روح مفیده.

جالب اینه که از نظر اسلام هر دو این مورد نه فقط آزاد است، بلکه توصیه هم میشه. پیغمبر اسلام مثلا این را حق مردان مسلمان دانسته که هر وقت میلشان کشید، زنانشان را "بکنند". در قرآن میگوید: "زنان شما کشتزار شمایند. پس از هر سو و هر وقت که خواستید به کشتزار خود درآیید" (سوره بقره، آیه 223) و در واقع تجاوز شوهر به زن را توصیه کرده.
و روابط جنسی مردان بزرگسال با دختربچه ها هم که در اسلام قانونی است. خود پیغمبر که دختر هفت ساله رو "نامزد" کرده بود و در نه سالگی باهاش ازدواج کرد. خودش چند سالش بود؟ شصت؟ هفتاد؟ برادران حوزوی، بفرمایید. ما از این بی دینها و کافرها بودیم و هستیم، معلومات مذهبی مون قد نمیده. ظریفی (اشتباهی به جای ظریف بین نوشته بودم ظریف) نوشته بود اگه محمد پیغمبر امروز زنده بود، در بسیاری از کشورهای دنیا به جرم بچه بازی مورد تعقیب قرار می گرفت.
از آنجا که روابط جنسی با دختربچه در اسلام امری عادی ست، عموما اصطلاح بچه بازی را برای روابط مرد بزرگسال با پسربچه به کار می برند. در صورتی که از نظر علمی، بچه بازی به روابط جنسی یه آدم بزرگسال (چه مرد، چه زن) با یه بچه (چه دختر، چه پسر) می گویند.

   

آخوند وارد بحث شد: آری ... براستی که این مزه این آزادیها برای کسانی که در فرهنگ مذهبی پرورش یافته اند هیچگاه قابل فهم نیست... آنها نمیدانند سکس گروپها چه مزه ای دارد... آنها نمیدانند 17 مرد و یک زن چه نمایش جالبی را میتوانند ارائه نمایند... آنها نمیدانند مفهوم آگهی های آخر هفته سوئد با این متن که ما یک زن و شوهر هستیم برای سکس آخر هفته خود به یک مرد خوش هیکل نیاز داریم که هر دوی ما را... چیست؟ ... آنها سر در نمی آورند که چرا خواهان های این آزادیها و همجنس بازی در آمریکا آنقدر زیاد است که کلینتون آزادی آن را بعنوان یک برنامه تبلیغاتی اعلام میکند و بعد از رییس جمهوری اولین حکمی که امضا میکند حکم آزادی و مشروعیت همجنس بازی در ارتش آمریکا است... آنها مزه همجنس بازی زنان و مردان را نچشیده اند... آنها مزه خیلی از چیزهای دیگر را هم نچشیده اند... بقول نویسنده مطالب فوق برای آنها قابل فهم نیست... مذهبی ها به لذت های جنسی طبیعی خود را محدود میکنند و خبر ندارند که  از چه لذتهای نابی محرومند...

از نظر نویسنده متن بی کرامت فوق محدودیت روابط جنسی اصلا منوط به یک نفر و دو نفر و یک زن و یک مرد نیست... و تنها شرط مورد نیاز خواست طرفین یا خواست جمع!!! است خواست جمع مردان یا خواست جمع زنان و یا حتی خواست جمع زنان و مردان و حیوانات است... مگر سرتاسر اینترنت مملو از طرفداران این نظریه ها و لذت های ناب نیست... پس چرا مذهبی ها خود را محروم میکنند... البته ایشان موقتا یک شرط دیگر هم میگذارند... بین یه آدم بزرگ و یه بچه نباشه... که طرفداران ایشان در این طرز تفکر این محدودیت را هم نمی پذیرند... و ایشان را به تمسخر میگیرند و معتقدند برای سلامت روح مفید است... و میگویند:
" میل جنسی در بشر یک غریزه است. هر آدمی میل جنسی داره و اینو در انسان نمیشه کشت. هر چی روابط جنسی رو در جامعه بیشتر منع کنند، روابط جنسی پنهانی تر میشه"
پس باید آزاد باشد... بین مرد و مرد... زن و زن... انسان و حیوان... هر چند نفر با هر چند نفر...
میدانید این افراد به آنهایی که به هر نحوی فعالیتهای جنسی خدادادی رو محدود میکنند و از این لذتها خودشون رو محروم میکنند چه میگویند... میگویند آنها بیمار هستند...
بگذریم... به ما مربوط نیست که برخی انسانها کرامت خود را نادیده انگاشته و تحت لوای شعار آزادی آن را لگدمال میکنند و آن هنگام که مذهبی ها با شعار... اگر لذت ترک لذت بدانی... دگر لذت نفس نخوانی از عشق بازی با خدا سخن میگویند آنها از عشق بازی با حیوانات فضائل میسرایند...
چون از نظر مذهبی ها انسان موجودی آفریده شده با سرشتی دوگانه است... میتواند مقام خلیفه الهی را کسب میکند و میتواند از هر پستی پست تر گردد

اما مشکل آنجاست که آن اسفل السافلین حرفهای گنده تر از دهان به سرش زند و بخواهد خود را در وادی عقل تلف کند و جبران پستی خود را تحقیر بزرگان ببیند
زانکه هر بدبخت خرمن سوخته... می نخواهد شمع کس افروخته
نویسنده مطالب فوق که زن هم هست تنها تصوری که از زنان دارد همان عروسکهایی است که به محض بازدهی جنسی و شفافیت پوست در تبلیغات تجاری و کازینوها و دانسینگها یا در آغوش اوناسیسهای پیرمرد اما ثروتمند و... غلط میزنند و بعد از دوره بازدهی جنسی و چروک پوست مانند دستمال کاغذی مصرف شده به گوشه ای پرتاب شده و تا آخر عمر به همین نحو سپری میکنند...
و به همین دلیل به غلط... هر ازدواجی و هر وصلتی را هم با همان دید پست ارزیابی میکند و بر مبنای همین تحلیل غلط و بدون اطلاع و یا کمترین اطلاع از شرایط جغرافیایی و شرایط رشد و بلوغ زنان و مردان آن سرزمین... سرزمین حجاز... پیامبر را هم از خودیها تصور میکند
لازم است به اطلاع آن ظریف یا لطیف که احتمالا از لطافتهای او بهره های فراوان برده شده و میشود برسانید که راه گشودن عقده های بچگی ++++ بودن به این و آن نیست (علامتهای به اضافه به معنی سانسور توسط مدیر تالار است. یادم نیست آخونده در اینجا چی گفته بود. در مطلب من هم کلمه بچه بازی در رابطه با پیغمبر سانسور شده بود.)

   

خودم: آقا شما خوبه نمیدونی و اینقدر میدونی! راستشو بگو تا حالا چند تا پورنو نگاه کردی؟ ما که خداییش تا حالا ندیدیم 17 مرد و یه زن چه نمایش جالبی رو میتونن ارائه بدن! از آگهی ها هم که باخبری! آدرس اون صفحه های اینترنتی رو ضمیمه میکردی، ما هم بریم یه نگاهی بندازیم! البته خب شاید به خاطر شغلی که دارید باید درباره همه کارهای اجنبی ها آگاهی پیدا می کردید.

حالا جدی: ببین، ما سر هر چی ام با هم اختلاف داشته باشیم، سر یه چیز اختلافی نداریم و اونم رابطه جنسی انسان با حیوان است. اینو که شما هم قبول دارین. ولی مثه اینکه درساتو خوب یاد نگرفتی. حالا برای مرور برو یه نگاه به رساله امام بنداز، که حداقل برادرات نگن ضدامام شدی.

البته من درباره رابطه جنسی با حیوان تا حالا زیاد فکر نکردم، شایدم یه اختلافات جزیی با هم داشته باشیم. من فکر میکنم هر رابطه جنسی که با اذیت و آزار و سواستفاده همراه نباشه، باید آزاد باشه. مثلا اگه دو مرد یا دو زن دلشون خواست با هم رابطه داشته باشن، خب داشته باشن. به کسی چه مربوطه؟ چرا باید جلوش گرفته بشه؟ ولی اگه یکی بخواد با زور رابطه ای با دیگری بگیره، این یه مسئله جداست و در تمام جوامع انساندوست مورد پیگیری قانونی و مجازات قرار میگیره (البته نه اینکه بیان طرف رو سنگسار کنن یا دیوار روش خراب کنن یا با شمشیر از وسط دونیمه ش کنن و...).

در این کشورها حیوان آزاری هم ممنوعه. ولی قوانین شان هنوز کامل نیست. مثلا من نمیدونم که دخول در یه موش یا یه مرغ جزو حیوان آزاری محسوب میشه یا نه. ولی مثلا با شتر - که یکی از حیواناتی ست که همواره مورد توجه ویژه متفکرین اسلامی بوده- مسلما جزو حیوان آزاری نیست، چون اون اصلا حالیش نمیشه که چی داره پشت سرش اتفاق میفته.

من حاضرم سر این مسائل با هم بحث بکینم. اتفاقا فکر میکنم خیلی از ایرانیها به این موضوعات علاقه دارند. مخصوصا از وقتی که با نظرات رهبر انقلاب - روح الله آیت الله خمینی (ببخشید، توهین قلمداد نشه، ما خرج کشوریها دیگه فرموش کرده ایم. تو پرانتز چی میاد؟ ره؟)- در رساله ایشان آشنا شدند.

بسم الله الرحمن الرحیم (یا اینو باید اول میگفتم؟)

   

آخوند (بحث با ما رو نمیه کاره ول کرد و شروع کرد با یکی دیگه سر دیه بحث کردن):

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام
عزیز... این سوال شما مانند آن است که سوال کنیم که میدونید تفاوت حق... (و الآخر)

... اگر مایل بودی در تالار مذهب و فلسفه... محیط مناسب تری خواهیم یافت

والسلام

   

خودم: والسلام (یا اینو باید آخر میگفتم؟)

یه مورد یادم رفته بود. اشاره کرده بودید به رابطه بزرگسالان با دختربچگان از نظر دین اسلام. این حرفتون رو یه جورایی میشه قبول کرد که مثلا به خاطر شرایط اقلیمی در مناطق گرمسیر آدمها زودتر به بلوغ جسمی میرسن. ولی این وسط تکلیف بلوغ فکری و روحی چی میشه؟ آیا در سن نه سالگی آدم میتونه به اون حد از بلوغ فکری و روحی برسه که برای یه رابطه جنسی با یه بزرگسال آمادگی داشته باشه؟ (با همسن و سال اشکال نداره.) و یا یه بچه نه ساله قادر است درباره یه چیز به این مهمی و سرنوشت ساز مثل ازدواج تصمیم بگیره؟
مگه اینکه بخواین بگین در دوره پیغمبر اسلام مراحل رشد فکری و روحی با سرعتی دو برابر امروز طی میشده!

در ضمن خواستم یه تذکر به شما بدم:
در گفتگوهای ساعت 7:27 و 14:50 بسم الله و والسلام یادتون رفته و گفتگوی ساعت 7:54 والسلامش کمه. بعد هم بهتره هر وقت بعد از من "ریپلای" میزنید، با استغفرالله شروع کنید که دو تا بسم الله رو هم نیفته!

بسم الله الرحمن الرحیم

 .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر