پنجشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۹۴

کیر، سمبل خشونت جنسی



می دانم، تیتر بدی ست و از همه افراد کیرداری که تا به حال مرتکب خشونت جنسی نشده اند و تعدادشان هم کم نیست، معذرت می خواهم.

چندی پیش یک ویدئوی مثلا خنده دار دیدم از یک برنامه دوربین مخفی. مردی در ساحل یکی از آن جعبه های بزرگی را در دست گرفته بود، که در آن بستنی برای فروش می گذارند. جعبه خالی بود. پایین آن را سوراخ کرده بودند و مرد بستنی فروش از طریق آن سوراخ کیرش را داخل جعبه قرار داده بود.

او سراغ زنهایی می رفت که در کنار ساحل بودند، به این بهانه که به آنها بستنی بفروشد. زنها دست در جعبه می کردند، با دست داخل جعبه را می گشتند و دست شان به کیر طرف می خورد. با کنجکاوی داخل جعبه را نگاه می کردند که ببینند این چیزی که دست شان به آن خورده، چیست. و بعد با دیدن کیر طرف تقریبا همه زنها جیغ می کشیدند و حالت وحشت بهشان دست می داد، انگار که با یک جانور خطرناک روبرو شده باشند.

فکر می کنم دلیل عکس العمل آنها این بوده باشد که در چنین موقعیتی برای تقریبا همه زنها کیر تداعی کننده اذیت و آزار و سواستفاده و تجاوز جنسی ست. در دنیایی که زنها به طور روزمره در معرض خشونت جنسی قرار دارند، چنین شوخی یی برای اکثریت مطلق زنها در وهله اول خطر را تداعی می کند.

فکر نکنم کسی در این شکی داشته باشد که اگر جای آن مرد بستنی فروش زنی را می گذاشتیم که برای نمونه سینه اش را داخل جعبه قرار داده، مردان با لمس و دیدن آن، عکس العملی کاملا متفاوت، به دور از هر گونه ترس و وحشت، نشان می دادند.

شاید قرن ها طول بکشد تا روزی کیر هم فقط کیر باشد، بدون اینکه خطری را در ذهن کسی تداعی کند.


جولای 2010

 .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر