پنجشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۹۴

سپور شرف دارد، احمدی‌نژاد نه!



یکی‌ از کارهایی که در این سال‌ها رواج پیدا کرده، مقایسه احمدی نژاد با حیوانات و اقشار محروم و مسخره کردن قیافه اوست. از نظر من این نوع برخوردها نه تنها درست نیست، بلکه میتواند نتیجه‌ای عکس هم بدهد.

با مقایسه احمدی‌نژاد با حیوانات نه تنها در مورد حیوانات بی‌ انصافی می‌کنیم، بلکه به این جنایتکار جانی چهره‌ای قابل قبول هم می‌‌بخشیم. وقتی‌ میمون را که موجودی ناز و بامزه است با احمدی‌نژاد مقایسه می‌کنیم، از کراهت و پلیدی این شخص می کاهیم!

وقتی‌ چهره و ظاهر احمدی‌نژاد را مسخره می‌کنیم، هم زمان به میلیون‌ها انسان توهین کرده ایم، که هیچ گناهی ندارند جز اینکه شاید ظاهرشان مورد پسند ما نباشد!

با مقایسه احمدی‌نژاد با سپورها و حمّال‌ها به میلیون‌ها انسان زحمت کشی‌ توهین می‌کنیم که تنها گناه‌شان این است که آهی در بساط ندارند!

احمدی‌نژاد یک آدم جنایتکار، جانی و پست و پلید است. سپورها، حمّال‌ها و انسان‌هایی‌ که ظاهری "زیبا" ندارند، میتوانند انسان‌هایی‌ بسیار شریف، باوجدان و مهربان باشند، همان گونه که افراد تحصیل کرده و "زیبا" میتوانند پست و بی‌ شرف باشند.

احمدی‌نژاد اگر "زیبا" و تحصیل کرده و مغز متفکر جمهوری اسلامی هم بود، باز هم موجودی کثیف و پلید باقی‌ می‌ماند، چرا که دستش به خون هزاران نفر آلوده است و از هیچ جنایتی دریغ نمیکند تا این نظام ضد بشر را پابرجا نگاه دارد.


می 2010

 .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر