شنبه، تیر ۲۰، ۱۳۹۴

"شهاب"ی که قرار است کره زمین را نابود کند



جمهوری اسلامی همیشه تاکید داشته که هدفش از فناوری هسته ای، نظامی نیست. از طرفی دیگر رییس جمهور آن تهدید میکند که قصد دارد اسراییل را از نقشه زمین حذف کند و به طور غیر مستقیم اشاره به چنین هدفی در رابطه با آمریکا دارند. وگرنه بیان این حرف که "ما تا نزدیکی مرزهای آمریکا پیش رفته ایم" چیست؟ ایران دائما کشورهای غربی را متهم به جنگ افروزی میکند، ولی در طول تاریخ هیچ کشور غربی به غیر از آلمان در دوران هیتلر قصد نابودی کل مردم کشورهای دیگر و یا یک قوم مشخص را نداشته. جمهوری اسلامی با همین تکنولوژی نظامی فکسنی خود در بسیاری کشورها مشغول فعالیتهای تروریستی، ایجاد تشنج و برافروختن یا دامن زدن به جنگهای قومی- مذهبی ست. حتی با کشورهای همسایه که مسلمان هستند روابط خصومت آمیز دارد و از طریق فعالیتهای تروریستی در پی بی ثبات کردن شان است.

چگونه میتوان باور کرد نظامی که تروریسم را وسیله ی اصلی خود برای مقابله با غرب کرده، از فناوری هسته ای برای مقاصد تروریستی خود استفاده نکند؟ بخش بزرگی از طرفداران نظام هنوز به جهاد معتقدند و شعار "وای به روزی که امام حکم جهادم دهد" در نزد اینها تبدیل به "وای به روزی که هسته ای شویم" شده! هر چند این شعار را علنا و رسما اعلام نمیکنند، ولی از لابلای حرفهایشان کاملا مشخص است که فناوری هسته ای را فقط برای افزایش فعالیت های تروریستی شان میخواهند.

جمهوری اسلامی تنها چیزی که تاکنون برایش مهم نبوده، پیشرفت صنعتی و اقتصادی و بهبود وضعیت مردم بوده. در زمینه اقتصاد و صنعت با شعار "اقتصاد مال خر است" زدند همان دستاوردهای شاه مرحوم را هم داغان کردند. نظامی که ادعا میکند برای بهبود وضعیت مردم میخواهد به فناوری هسته ای برسد، چگونه می آید در اوج تحریمها ارز دارو را حذف میکند و اینگونه باعث کشته شدن و ناقص شدن میلیونها انسان میشود؟ آیا جمهوری اسلامی با پافشاری بر برنامه هسته ای خود و بی تفاوتی در برابر سرنوشت ایرانیان همان بلایی را بر سر مردم ایران نمی آورد که قذافی آورد؟ نظامی که برای نجات خود، مردم کشورش را گوشت دم توپ میکند، نشان میدهد که حاضر است برای بقا شیوه ی قذافی و اسد را در پیش بگیرد و نه تنها بمب شیمیایی بر سر مردم ایران بریزد، بلکه حتی اگر امکانش را داشته باشند از سلاحهای اتمی هم علیه مردم کشورش استفاده کند.

آیا این یک اتفاق پیش پا افتاده است که جمهوری اسلامی یکی از موشکهای دوربرد خود را "شهاب" نام داده؟ از اسامی سلاح های نظامی یک کشور نیز میتوان به مقاصد ارتش آن پی برد. جمهوری اسلامی خود را "شهاب وار"ی می بیند که قرار است به کره زمین اثابت کند و بعد از نابودی کامل بخشهایی از آن، پرچم لا اله الا الله خود را در آن فرو کند. در این راه جان انسانها، چه ایرانی و چه غیر ایرانی، هیچ ارزشی برای رژیم ندارد. تنها چیزی که برایشان مهم است، رواج اسلام و "پیروزی حق بر باطل" است.


ژوئن 2013
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر