شنبه، تیر ۱۳، ۱۳۹۴

این همه کُس و گاو و گوسفند! خودارضایی چرا؟!



نیم دقیقه از برنامه ای که از صدا و سیما پخش شده و در آن یک آخوند خودارضایی را "گناه کبیره" اعلام میکند.


حق هم داره! اصلا لزومی نداره آقایون خودارضایی کنند، وقتی که میتونن در ازای پرداخت مقدار کمی پول، شرعا دختران بچه سال و زنان را صیغه کنن و یا به همسر خودشون تجاوز کنن!

زنها هم که اصلا آدم حساب نمیشن، نیمه-آدمند! اصلا قرار نیست کشش جنسی داشته باشند که بعد بخوان خودارضایی کنن. وقتی پای امور جنسی در میان باشه، فقط کُسی هستند برای کردن!

وقتی این چند جمله رو در فیس بوک نوشتم، یکی از دوستان بهم یادآوری کرد که تازه در اسلام سکس با حیوانات هم مجاز است. بنابراین امکان سکس با بز و گاو و گوسفند هم به امکانات بالا اضافه می شود. (برای کسانی هم که به سفر حج میروند، و یا به دوبی و امارات و اینا، شتر هم میاد روش!)

           

پی نوشت: از آنجا که این چند جمله باعث یکسری سوتفاهم ها در فیس بوک شد، توضیحاتی رو که اونجا دادم، اینجا هم میذارم که سوبرداشت نشه.

منظورم از تجاوز به همسر، مواردی بوده که علیرغم خواست زن، مرد او را به عمل جنسی وادار میکند. چنین مواردی کم نیستند و در اسلام براش مجوز هم صادر شده: "زنان شما کشتزار شمایند، پس هر جا و هر گاه که بخواهید، به کشتزار خود درآیید". در ضمن طبق قوانین اسلامی زن باید در همه موارد، حتی در مورد رابطه جنسی، از شوهرش اطاعت کامل کند، وگرنه "ناشزه" محسوب میشود.

هدف من از این یادداشت کوتاه این بود که نشان دهم علمای اسلام خودارضایی را که یک عمل طبیعی ست و به هیچ کس ضرری نمیرساند بد میدانند، ولی فحشای اسلامی (صیغه)، چند همسری مردان و تجاوز جنسی به همسر را تجویز هم میکنند. و خب از آنجا که زن در اسلام نیمه-انسان محسوب میشه، در هر موردی زنان با محدودیت های بیشتری روبرو هستند.

یکی از دوستان برداشتش از این مطلب این بود که من مردان را مقصر دانسته ام. باید اشاره کنم که چنین چیزی اصلا قصدم نبوده و من اصولا همیشه فرهنگ رو در هر چیزی مقصر میدونم. حتی در همین مورد تجاوز جنسی به همسر، خود زنان، زنان دیگر رو تشویق میکنن که اجازه بدن هر وقت شوهرشون خواست هر کاری خواست باهاشون بکنه، مبادا که "زندگی"شون از هم بپاشه.


مارچ 2012

.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر